niedziela, 13 sierpnia 2017

MOJA NOWA BIBLIOTECZKA! ♥

Dzień dobry! Dzisiaj przychodzę do Was z postem, którego nawet ja się nie spodziewałam, że będę dodawać w najbliższym czasie.
Wprowadzę Was do tematu...
Moja biblioteczka była nieokrzesana, jeśli mogę tak powiedzieć haha, właściwie nie istniała. Trochę książek na regale, trochę na komodzie, trochę nad biurkiem. Tak "poukładane" były moje książki przez kilka lat, aż wreszcie stwierdziłam, że nie ma tak, jadę do Ikei po regał.
Nie myślcie sobie, że jako blogerka mam nie wiadomo ile książek, bo niestety, zwykle wypożyczam po prostu z biblioteki i koniec końców swoich własnych skarbów mam tylko tyle, że na sześciu półkach pomieściłam je prawie wszystkie (wydania kieszonkowe mają swoje miejsce nad biurkiem).
Wolałam zachować porządek i mieć książki w jednym miejscu, bo to duże uproszczenie. Może już widzieliście zdjęcie biblioteczki na moim instagramie, na którego serdecznie zapraszam (KLIK), teraz jednak wrzucę więcej zdjęć, żeby wyładować na Was swoją radość, że w moim pokoju zapanował porządek, chociaż z książkami!





6 komentarzy:

  1. Ślicznie! ;) Przynajmniej masz poukładane, u mnie te, które już nie mają miejsca, walają się po półkach lub biurku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja muszę zrobić na nowo porządek, bo około 60 książek wyjęłam z półek do sprzedania albo wymiany. Jednocześnie boję się ruszyć moich półek, a nuż widelec zejdzie lawina z kurzu i mnie zabije!
    Pozdrawiam,
    http://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz mieć porządną kolekcję, zazdroszczę! ♥

      Usuń
  3. Śliczna biblioteczka! Mi na takim regale wszystkie by się nie zmieściły. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Oo to zazdroszczę takiej ilości książek!

      Usuń

Każdy komentarz motywuje do pracy.
Proszę, zostaw po sobie ślad ♥