poniedziałek, 31 lipca 2017

PODSUMOWANIE MIESIĄCA ♥

Witam, witam. Mam nadzieję, że spędzacie te wakacje bardziej aktywnie niż ja i świetnie się bawicie a przy okazji wiele czytacie! Chcecie co jakie książki w tym miesiącu ja dodałam do przeczytanych? Zapraszam ♥

To pierwsza książka przeczytana przeze mnie w lipcu. Nie będę się teraz o niej rozpisywać, bo jej recenzja już pojawiła się na moim blogu, serdecznie zapraszam do zajrzenia. Jeśli chodzi o ogólną opinię, powiem tylko, że od kiedy przeczytałam "Małe życie", jest to jedna z moich ulubionych książek.
Moja ocena: 10/10
Recenzja: KLIK
Kolejną książką jest "Między książkami". Jej recenzja również się pojawiła (brawo ja), więc zapraszam. Jeśli nie chce Wam się jej w tym momencie zobaczyć to wiedzcie tyle: tę książkę trzeba przeczytać!
Moja ocena: 9/10
Recenzja: KLIK

To pozycja, o której bardzo mało osób słyszało. Powiem szczerze, że ja też sobie w ogóle nie zdawałam sprawy, że taka książka istnieje, ale zupełnie przypadkiem natknęłam się na nią w Matrasie, bo okładka wpadła mi w oko.
Jest tutaj opisana historia Antoine'a de Saint Exupery'ego, jego żony i jego kochanki. Przyznam, że niezbyt podobało mi się to, jak pisarz został pokazany w tej powieści. Reszta była całkiem przyjemna, historia była przedstawiona z różnych perspektyw i miło spędziłam czas z tą książką.
Moja ocena: 7/10

Recenzję "Szeptem" mam w planach, bo właśnie niedawno skończyłam czytać pierwszy tom serii o takim samym tytule. Nie chcę za bardzo zdradzać, co o niej myślę, bo tak jak wspomniałam, planuję napisać recenzję. Przyznam jedynie, że trochę się zawiodłam.
Moja ocena: 6/10













To niestety już wszystkie książki, które udało mi się przeczytać w lipcu. Nie jest to dobry wynik jak na miesiąc wolnego, miałam nadzieję, że przeczytam o wiele więcej, ale wyszło jak wyszło. Koniecznie dajcie znać, jak tam się prezentują Wasze wyniki czytelnicze na ten miesiąc!
Życzę samych świetnych książek w przyszłym miesiącu! Do zobaczenia ♥

2 komentarze:

  1. Ja trochę więcej od ciebie przeczytałam bo 10.
    I serio jest książka o Exupery'm? Nie spodziewałam się tego. Wydaje się być ciekawa - no może poza tym negatywnym jego przedstawieniem.
    Pozdrawiam :)
    life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam o tym pojęcia, jak widać książkowy świat coraz bardziej zaskakuje!

      Usuń

Każdy komentarz motywuje do pracy.
Proszę, zostaw po sobie ślad ♥