sobota, 1 lipca 2017

OPOWIEŚCI Z AKADEMII NOCNYCH ŁOWCÓW ♥

Simon Lewis był człowiekiem i wampirem, a teraz staje się Nocnym Łowcą. Jednak wydarzenia „Miasta Niebiańskiego Ognia” odarły go ze wspomnień i Simon nie bardzo wie, kim jest. Wie, że przyjaźnił się z Clary i że przekonał skończoną boginię Isabelle Lightwood, żeby się z nim spotykała… ale nie ma pojęcia, w jaki sposób. Kiedy zatem Akademia Nocnych Łowców ponownie otwiera swoje podwoje, Simon rzuca się w nowy świat polowania na demony, zdecydowany odnaleźć siebie, odnowić dawne związki i stać się prawdziwym Nocnym Łowcą. Jednak wkrótce zdaje sobie sprawę, że w Akademii nic nie jest proste i oczywiste…
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Witam, witam! W momencie opublikowania tego posta najprawdopodobniej jestem we Włoszech na wakacjach, ale żeby nie było pusto na blogu to napisałam dla Was zapasową recenzję. Zapraszam ♥
Muszę na wstępie powiedzieć, że jeśli chodzi o cały świat Nocnych Łowców to przeczytałam jedynie serię Dary Anioła. Kiedy zobaczyłam "Opowieści z Akademii Nocnych Łowców" w bibliotece zadziałał impuls i dopiero w domu zaczęłam się martwić czy nie powinnam przed przeczytaniem nadrobić Diabelskich Maszyn. Jednak po przeczytaniu opisu okazało się, że książka głównie opowiada o Simonie, z czego się ucieszyłam, bo w ostatnich tomach Darów Anioła polubiłam go.
Trochę bałam się czegoś podobnego do "Kronik Bane'a", bo mimo że książka nie była zła to nie wnosiła nic dodatkowego do tego świata i nie wyniosłam zbyt wiele z lektury. "Opowieści..." zaś są podzielone na poszczególne opowiadania, jednak wszystko łączy się w logiczną całość i bardzo przyjemnie się to czyta. Oprócz tego, możemy dowiedzieć się więcej o losach głównych bohaterów po ostatnim tomie DA i jest to dobre uzupełnienie tej właśnie serii.
Poznajemy też kilka nowych postaci, które są dobrze wykreowane i miło się czyta dialogi bohaterów.
Jeśli czytaliście serię Dary Anioła i chcecie poznać dalsze losy Nocnych Łowców i nie tylko to gorąco Wam tę książkę polecam ♥
Moja ocena: 8/10


"Bez wspomnień przepadamy. A nikt nie chce, żeby przepadł ktoś, kogo się kocha."

2 komentarze:

  1. Pomimo że bardzo lubię, wręcz uwielbiam "Dary Anioła", to na razie tę książkę sobie odpuszczę. Udanego pobytu we Włoszech! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do pracy.
Proszę, zostaw po sobie ślad ♥