sobota, 8 lipca 2017

MAKEUP BOOK TAG ♥

Witam! Dziś przychodzę do Was z postem a konkretnie TAG-iem, który pewnie bardziej zainteresuje damską część czytelników, bo tematyka jest lekko kosmetyczna, ale jeśli interesują Was ciekawe propozycje książek to na pewno również Wam się spodoba. Zapraszam ♥

1. Baza. Wybierz książkę, która zostawiła długotrwałe wrażenie.
Zdecydowanie jest to książka "Szukając Alaski". Mimo że przeczytałam ją dobrych kilka lat temu to do tej pory uważam ją za jedną z moich ulubionych i przy każdej okazji wszystkim ją polecam.

2. Podkład. Wybierz ulubioną pierwszą książkę z serii.
Od razu pomyślałam o "Wybranych". Wiem, że jest to seria, o której wiele osób ma niepochlebne opinie, jednak w pierwszej części zaczytywałam się kiedy byłam w gimnazjum i to właśnie w pierwszej części poznajemy wszystkich bohaterów i zaczynamy wybierać pomiędzy Sylvainem a Carterem, mam do tej książki ogromny sentyment!

3. Korektor. Wybierz bohatera, którego chciałabyś się pozbyć.
Dwa słowa. Dolores Umbridge.

4. Puder. Ulubiona ostatnia książka serii.
Wydaje mi się, że w moim przypadku pasuje Harry Potter. Niełatwo było zdecydować, bo wszystkie książki z tej serii kocham, ale jednak ostatnia część zbudza we mnie najwięcej emocji, akcja się rozwiązuje i mimo że łamie serce to i tak ją uwielbiam (toksyczna miłość haha).

5. Brwi. Wybierz książkę, którą twoim zdaniem powinien przeczytać każdy.
Zdecydowanie jest to "Mały Książę". Może nie każdemu przypadnie do gustu, ale samemu trzeba się o tym przekonać. Nie jest to długa książka, więc za dużo czasu się na jej lekturę nie zmarnuje, ale za to treści jest bardzo wiele i to, co przekazuje jest bardzo ważne.

6. Cienie do powiek. Wybierz książkę, która ma na okładce twój ulubiony kolor.
Jako zwolenniczka koloru czarnego wybieram książkę "Niezbędnik obserwatorów gwiazd", ale mowa oczywiście o tej czarnej, nie niebieskiej okładce.

7. Eyeliner. Wybierz mroczną i tajemniczą książkę.
Myślę, że pasuje tutaj książka "Miłość za wszelką cenę". Z początku może sprawiać wrażenie przyjemnej i atmosfera panująca na kartach powieści nie wydaje się być mroczna, ale z biegiem akcji wszystko się rozwija i już nie jest tak milutko...

8. Maskara. Wybierz długą książkę.
Oj, dużo takich. Z pierwszych, które przychodzą mi do głowy to "Szczygieł", "Pochłaniacz", "Harry
Potter i Zakon Feniksa", wszystkie części Aftera.

9. Róż. Wybierz książkę, która ma jakiś zawstydzający romans.
Nie bardzo wiem, jak to pytanie zinterpretować. Może w pewnym momencie romans z Darów Anioła był zawstydzający, ale nie chcę wchodzić w szczegóły, jeśli ktoś nie czytał, jednak ci, którzy czytali na pewno wiedzą o co chodzi.

10. Rozświetlacz. Książka, która potrafi rozświetlić twój dzień.
Zdecydowanie Harry Potter. Wprowadza mnie w magiczny nastrój i nawet gdy mi smutno mogę się wczuć w losy bohaterów i cieszyć się światem Harry'ego Pottera.

11. Pomadka, Twój ulubiony książkowy pocałunek.
Ciężki wybór, bo jeśli podoba mi się jakaś para to zwykle ich pocałunki też przeżywam, ale może wybiorę ten z Obsydianu, pierwszej części serii Lux, bo czekałam na niego z niecierpliwością i pamiętam, że bardzo się wzruszyłam, kiedy wreszcie się to stało.

To już tyle na dziś. TAG był dość długi, ale mam nadzieję, że Was nie zanudziłam.
Życzę Wam miłego i zaczytanego dnia! Do zobaczenia ♥

2 komentarze:

  1. Ja też mam sentyment do pierwszej części "Wybranych", ale niestety tylko ten tom przypadł mi do gustu. A Dolores Umbridge to zło, ostatnio czytałam po raz enty Pottera i ledwo co ją zniosłam :D
    Pozdrawiam! Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do pracy.
Proszę, zostaw po sobie ślad ♥