sobota, 17 czerwca 2017

ODWAŻNE KOBIETY TAG ♥

Hej, hej! Dawno nie było TAG-u, co? To w najbliższym czasie nadrobimy! Zapraszam na pierwszy od dłuższego czasu TAG! ♥

1. Najmłodsza znana Ci odważna bohaterka książkowa?

Z tego co pamiętam malutka Cezaryna w pierwszym tomie Podpalaczy Książek zachowywała się w sposób bardzo odważny, co bardzo mnie zauroczyło, biorąc pod uwagę jej chorobę i młody wiek.


2. Odważna bohaterka książkowa, którą chciałabyś poznać?

Przy tym pytaniu nie muszę się długo zastanawiać, bo zdecydowanie wybieram Hermionę z Harry'ego Pottera. Po prostu ją ubóstwiam za całokształt a odwagi na pewno jej nie brakuje!

3. Fikcyjna bohaterka, której odwaga w czasie wojny Cię inspiruje?

Nie czytam zbyt wiele literatury wojennej, więc i wyboru dużego nie mam, ale postawię na Marie- Laure, której sytuacja była bardzo ciężka, ale wykazała się ogromną odwagą.


4. Odważna kobieta, którą poznałaś dzięki literaturze faktu?

Niestety nie umiem sobie przypomnieć jakiejkolwiek literatury faktu, z którą miałam do czynienia... Pewnie kiedyś sobie przypomnę jakąś pozycję odpowiadającą tej kategorii, ale na ten moment muszę pozostawić to pytanie bez odpowiedzi.

5. Odważna kobieta, która przetrwała piekło?

Uważam, że przy tym pytaniu mogę wspomnieć o Cealeanie z serii Szklany Tron, która przeżywała okropne rzeczy będą w kopalni a mimo to, kiedy się z niej wydostała stawiła czoła kolejnym okropieństwom.


To już wszystko, jeśli chodzi o ten post. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i z przyjemnością wpadniecie ponownie na mojego bloga. Pozdrawiam wszystkich cieplutko i do zobaczenia! ♥

1 komentarz:

  1. Pierwszy raz widzę ten tag, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje do pracy.
Proszę, zostaw po sobie ślad ♥